1 november 2020

De Denktank Hofke 2.0 heeft niet stilgezeten. Er is onderzocht wat de mogelijkheden zouden kunnen zijn voor een Hofke 2.0. Deze plannen zijn gepresenteerd aan het bestuur van 't Hofke van Marijke. Mochten zij verdere ondersteuning nodig hebben dan kunnen ze altijd bij de Wijkraad / Denktank aankloppen om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

7 juni 2020

De komende dagen ontvangen alle inwoners van Sint Jozef een brief van de Wijkraad met daarin een korte vragenlijst. Deze vragenlijst kun je ook online invullen. Klik dan op deze link.

6 juni 2020

Gisteren was onze voorzitter weer op de radio voor een interview met DMG. Hiernaast vind je de link om dit terug te luisteren.

4 juni 2020

Vanavond organiseren we samen met het bestuur van Hofke van Marijke een informatieavond voor de gebruikers van het Hofke van Marijke. Er zal informatie gegeven worden door zowel de wijkraad als ook het huidige bestuur van het Hofke. En er zal alle ruimte zijn om vragen te stellen en ideeën te delen over de toekomst van het Hofke.

Aanmelden is verplicht ivm Corona. Dit kan door te bellen met Chantal Beerens - 0630230254. Indien de maximale van 30 personen is bereikt zullen we een extra avond inplannen.

1 juni 2020

Bekijk hier het persbericht wat we uitgestuurd hebben naar Weekblad van Deurne, DMG en Eindhovens Dagblad.

28 mei 2020

OPROEP!

Aan het einde van dit seizoen (medio juli 2020) legt het huidige bestuur van het Hofke van Marijke haar taken neer.

Deze brief is een oproep voor een nieuw bestuur.

Wij en het huidige bestuur, willen graag dat het Hofke van Marijke blijft voortbestaan als het kloppende hart van de Sint Jozef. Na 5 jaar is het tijd voor nieuwe ideeën en een frisse nieuwe blik. Het stokje wordt doorgegeven aan een nieuw bestuur. Zonder nieuw bestuur kan het Hofke van Marijke niet voortbestaan.

Geen Hofke van Marijke betekent ook dat er in ons Hofke van Marijke:

• Geen kaartje meer gelegd kan worden
  • Geen carnaval meer gevierd kan worden
  • Geen scouting meer is
  • Geen liedjes meer gezonden worden
  • Geen spelletjes meer geleend kunnen worden bij de Speel-o-Theek
  • Geen kinderen meer kunnen spelen in de Speeltuin de Speuldries
  • Geen koffie meer gedronken kan worden bij de buurtkamer
  • Veel verenigingen een andere locatie moeten zoeken
  • Geen ……………………………..

Zonder nieuw bestuur zal het Hofke van Marijke overgedragen worden aan de Wijkraad zodat zij de verkoop van het pand en de grond van de speeltuin kunnen opstarten.

Maar zover willen we het toch niet laten komen?!

Deze noodkreet en aanpak is door het bestuur besproken met de Wijkraad Sint Jozef, Gemeente Deurne en onze wijkwerker van Lev-groep.

DUS..

Laat je horen. Heb jij interesse om de “baas”/“eigenaar” van het Hofke van Marijke te zijn?

Meld je dan voor 30 juni a.s. aan via het e-mailadres secretaris@hofkevanmarijke.nl of neem contact op met een van de huidige bestuursleden.

Meer informatie:

Bestuur Hofke van Marijke

Chantal Beerens

Albert Bor

via mail secretaris@hofkevanmarijke.nl

Of bij de Wijkraad via mail info@wijkraadsintjozef.nl